عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394
بازدید : 1324
نویسنده : reza
تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها,تفکیک دانشجو ها,تفکیک پسران از دختران,تاخیر در ازدواج

تفکیک جنسیتی

محمود گلزاری (معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان) اخیرا و ضمن ابراز نگرانی نسبت به کاهش ازدواج در کشور گفت که: تفکیک جنسیتی در کاهش امر ازدواج موثر است.

به گزارش نازش به نقل از فرارو: سال‌هاست که تفکیک جنسیتی به موضوعی حاشیه ساز در کشور تبدیل شده است. هر بار که زمزمه‌های اجرای تفکیک جنسیتی مطرح می‌شود، موافقان و مخالفان درباره آن سخن می‌گویند. فشار برای اجرای این طرح در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد شدت گرفت. اما با گذشتن زمان از شدت مطرح شدن آن کاسته شد. هر چند هنوز این طرح موافقان زیادی دارد، اما مخالفان آن نیز کم نیستند.

موافقان طرح تفکیک جنسیتی بیش از همه بر رعایت مسائل اخلاقی و دینی و جلوگیری از فساد در این طرح تاکید دارند. سیدابراهیم رئیسی (معاون اول قوه قضاییه) این طرح را طرحی قابل دفاع خوانده و گفته بانوان اولین مدافعان چنین طرحی خواهند بود. علاوه بر او، سخنان علی مطهری در راستای موافقت با این طرح نیز سروصدای زیاد به پا کرد. برخی از چهره‌های مذهبی و دینی نیز تفکیک جنسیتی را لازم و ضروری دانسته‌اند.

اما مخالفان این طرح با تاکید بر آسیب‌زا بودن چنین اقدامی، تلاش کرده‌اند تا جلوی اجرای آن گرفته شود. چندی پیش شهیندخت مولاوردی (معاون رئیس‌جمهور در امور زنان) گفت: دولت با تفکیک جنسیتی در ادارات و دانشگاه‌ها به اسم سالم سازی محیط کسب و کار موافق نیست، چرا که زن و مرد ایرانی به طور حتم بعد از سی و پنج سال از انقلاب مرز میان محیط خصوصی و کاری را آموخته است.

علاوه بر مخالفت‌ها با اجرای این طرح در بخش‌های اجرایی، کارشناسان نیز آن را طرحی شکست خورده و منفی می‌دانند. سعید معیدفر (استاد دانشگاه و جامعه‌شناس) در گفتگو با فرارو گفته است “سیاست تفکیک جنسیتی، موجب شکل گیری لجاجت و واکنش‌های منفی در جامعه می‌شود. اگر با دیدگاهی که سیاست گذاران پیشین نسبت به اهداف تفکیک جنسیتی داشتند به جامعه بنگریم، می‌بینیم که جامعه ناهنجارتر شده و اگر پیش از تفکیک، معیارها و خطوطی رعایت می‌شد، حال همان‌ها نیز رعایت نمی‌شود.”

آنچه مسلم است، مخالفت‌های بیشتر برای اجرای این طرح در دولت فعلی است. بسیاری از مسئولین معتقدند که تفکیک جنسیتی فضای تعامل و برقراری ارتباط دوجنس را از میان خواهد برد. محمود گلزاری (معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان) اخیرا و ضمن ابراز نگرانی نسبت به کاهش ازدواج در کشور گفت که تفکیک جنسیتی در کاهش امر ازدواج موثر است.

عاقبت تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

پیش‌تر، کارشناسان بسیاری به خطر کاهش آمار ازدواج به واسطه تفکیک‌های جنسیتی در محیط‌های کاری و آموزشی اشاره کرده بودند. دکتر نیره توکلی (جامعه‌شناس و پژوهشگر) در گفتگو با فرارو معتقد است موفق‌ترین ازدواج‌ها، ازدواج‌هایی هستند که در پی آشنایی کاری و تحصیلی دختران و پسران شکل گرفته‌اند. تنها تاثیر تفکیک جنسیتی دور کردن افراد جامعه از یکدیگر و از روابط سالم است.

توکلی همچنین گفت: وجود فضاهای سالم تحصیل، کار، تفریح و… که زنان و مردان در آن حضور داشته باشند، موجب می‌شود که امکان معاشرت میان دوجنس فراهم گردد و این معاشرت تاثیر بسیار مثبتی در آشنایی پیش از ازدواج خواهد داشت.

این جامعه‌شناس با اشاره به تغییرات جامعه از سنتی به مدرن اظهار کرد: در جامعه ما دیگر روابط چهره به چهره، قبیله‌ای و خویشاوندی وجود ندارد. بنابراین الزام ایجاد فضاهایی توسط برنامه ریزان اجتماعی برای برقراری روابط بین جنسیتی احساس می‌شود. تجربه نشان داده موفق‌ترین ازدواج‌ها، ازدواج‌هایی بوده‌ که در پی آشنایی و ارتباط کاری و تحصیلی شکل گرفته‌اند. به این دلیل که در این نوع روابط، افراد پیش از خصوصی شدن، همدیگر را خواهند شناخت و ازدواج زودرس که آسیب‌زا نیز هست شکل نخواهد گرفت. همچنین این دست از روابط جلوی ایجاد رابطه‌های ناسالم و پنهان و دور از چشم دیگران را خواهد گرفت و نقش افرادی که می‌توانند به امر ازدواج کمک کنند را پررنگ‌تر خواهد کرد.

نیره توکلی همچنین به تاثیر منفی تفکیک جنسیتی بر روابط اجتماعی افراد تاکید کرده و گفت: علاوه بر تاثیری که تفکیک جنسیتی بر روی روابط زن و مرد دارد، می‌تواند امکان شناخت هر دو یا چند انسان دیگر را نیز از میان ببرد. در محیط‌‌های تفکیک شده به زنان یا مردان، همواره عکس‌العمل‌هایی آسیب‌زا شکل می‌گیرد و امکان روبرو شدن با واقعیت جنس مخالف از میان می‌رود.

وی گفت: باید دختران و پسران را از سنین کودکی در محیط‌های مختلف و زیرنظر افراد بزرگتر و کارشناس به ارتباط با یکدیگر عادت دهیم، که پس از آن و در دوره‌های سنی بزرگتر شاهد رفتارها و روابط ناسالم دختران و پسران نباشیم.

این پژوهشگر اجتماعی در پاسخ به این سئوال که روابط میان جنسیتی در حال حاضر چه وضعیتی در جامعه دارد گفت: در نبود فضاهای سالم مختلف، طبقه متوسط خودش این محیط‌ها را فراهم کرده و می‌کند. یکی از اقدامانی که خانواده‌ها برای آشنایی فرزندانشان با جنس مخالف انجام می‌دهند، فرستادن آن‌ها به برنامه‌های فوق تحصیلی است. این برنامه‌ها علاوه بر این که هزینه‌بر هستند، کارایی لازم را نیز ندارند.

دکتر نیره توکلی در انتها گفت: بنابراین اگر جلوی این روابط در محیط‌های مختلف تحصیلی و کاری گرفته شود، طبقه متوسط خودش در روابط میان جنسیتی پیشرو خواهد بود. البته باید به بخش‌هایی مانند فرهنگسراها اشاره کرد که تا حدودی چنین فضاهایی را ایجاد کرده‌اند، اما کافی و قابل اتکا نیست و موقت و گذراست.

منبع » تفکیک جنسیتی بر کاهش ازدواج تاثیر گذاشت؟



:: برچسب‌ها: , تفکیک جنسیتی , تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها , تفکیک جنسیتی دانشگاه ها , تفکیک جنسیتی دانشگاه , تفکیک جنسیتی در دانشگاه , تفکیک جنسیتی دانشگاه علامه طباطبایی , تفکیک جنسیتی دانشگاه علامه , تفکیک جنسیتی دانشگاه ها تصویب شد , تفکیک جنسیتی دانشگاه تهران , تفکیک جنسیتی دانشگاه آزاد , تفکیک جنسیتی در دانشگاه های ایران , تفكيك جنسيتي در دانشگاه ها , تفکیک جنسیتی در دانشگاه های آمریکا , تفکیک جنسیت در دانشگاه ها , طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها , معایب تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها , تفکیک جنسیتی دانشگاه ها 91 , تفکیک جنسیتی دانشگاه ها در سال 91 , سرانجام طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه ها , طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه ها , کاریکاتور تفکیک جنسیتی دانشگاه ها , تفکیک جنسیتی دانشگاه قم , تفکیک جنسیتی دانشگاه شمال , تفكيك جنسيتي دانشگاه , تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه طباطبایی , تفکیک جنسیتی در دانشگاه تهران , تفکیک جنسیتی در دانشگاه ازاد , تفکیک جنسیتی در دانشگاه شریف , تفکیک جنسیتی در دانشگاه مازندران , تفکیک جنسیتی در دانشگاه علمی کاربردی , تفکیک جنسیت دانشگاه علامه طباطبایی , تفكيك جنسيتي دانشگاه علامه طباطبايي , طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه علامه طباطبایی , تفكيك جنسيتي دانشگاه علامه , اجرای تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه , تفکیک جنسیت دانشگاه علامه , تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه , تفکیک جنسیتی دانشگاه هنر تهران , تفکیک جنسیتی دانشگاه آزاد مشهد , تفکیک جنسیت دانشگاه آزاد , تفکیک جنسیتی دانشگاه ازاد رشت , تفکیک جنسیتی دانشگاه ازاد قم , تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد , تفکیک جنسیت در دانشگاه آزاد ,
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394
بازدید : 1645
نویسنده : reza

قسمت هشتم سریع و خشمگین,سریع و خشن 8

سریع و خشمگین (به انگلیسی: The Fast and the Furious) فیلمی به کارگردانی راب کهن محصول سال ۲۰۰۱ امریکا است این فیلم اولین فیلم از سری فیلمهای سریع و خشمگین است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به پل واکر، ون دیزل، جوردنا برستر ، میشل رودریگز ، ریک یان، چاد لیندبرگ، مت کلاوس ، تد لواین ، جا رول، ویتو روگینز ، رجی لی و نئال اچ مورتیز اشاره کرد.

پس از مرگ ناگهانی پل واکر در هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» در نقش «سریع» هشتمین قسمت این فیلم با عنوان «خشمگین 8» تولید می‌شود.

نقش اصلی فیلم را ون دیزل بازی می‌کند که در هفت قسمت قبل نیز این نقش را داشته است.

اکران فیلم برای سال 2017 برنامه ریزی شده اما هنوز عوامل به صورت کامل مشخص نشده‌اند.

ون دیزل درباره این فیلم گفت: احساس فقدان پل واکر حس ناخوشایندی به من می‌دهد و قسمت هشتم بدون حضور اوست چرا که کسی توانایی جایگزینی وی در این نقش را ندارد. جای خالی واکر در نیمه دوم قسمت هفتم بسیار آزاردهنده بود.

منبع » هشتمین فیلم (سریع و خشمگین) با عنوان خشمگین 8 تولید می‌شود



:: برچسب‌ها: فیلم جدید سریع و خشن , قسمت جدید سریع و خشمگین 8 , دانلود فیلم سریع و خشن 8 , سال تولید فیلم , سریال خشمگین هشت 8 ,
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 1057
نویسنده : reza
آزاده نامداری مجری تلویزیون

آزاده نامداری مجری تلویزیون ایران که این روزها در مجله سیب سبز ستونی ثابت دارد و در قالب روانشناس و مشاور خانواده به خانم‌ها و آقایان مشاوره می‌دهد، وقتی مقابل سوال یک خانم درباره اینکه همسرش فیلم‌های غیر اخلاقی می‌بیند قرار گرفت، اینگونه پاسخ داد:

سوال: سلام خانم نامداری، من ازتون راهنمایی می‌خواستم. 2ساله ازدواج کردم و از روز اول متوجه شدم شوهرم فیلم‌های پورنو می‌بینه و خود ارضایی می‌کنه. رابطه ما خیلی کمه، به صورتی که هر 10 روز یک بار رابطه جنسی داریم. ازتون ممنون می‌شم بهم کمک کنید.

پاسخ آزاده نامداری: این موضوع بسیار دردناکی برای خانم‌هاست و متاسفانه باید بگویم که شیوع آن در جامعه کم هم نیست، مشکل فیلم‌هایی از این دسته، تصنعی بودن آن و فضای فانتزی حاکم بر آن است که با رنگ و نور بسیار تزئین شده و فرهنگ‌ها با زندگی واقعی فاصله دارد و آقایانی که بطور دائم این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند از روابط جنسی واقعی لذت نمی‌برند و گاهی هم از آن فرار می‌کنند. من به این خانم توصیه می‌کنم درباره این موضوع بدون جنگجال و کاملاً با آرامش با همسرش صحبت کند. خانم باید بفهمد که آیا این یک اعتیاد کهنه و قدیمی در آقاست و قبل از ازدواج هم بوده یا نه یک تفریح جدید است، نباید خانم طوری خصمانه برخورد کند که آقا را بیشتر به آن سمت سوق بدهد البته بهتر است موضوع را از منظر دیگری هم ببینیم. شاید در نحوه پوشش، آرامش و رفتارهای جنسی خانم مسئله‌ای باشد که باید حین گفت و گو با آقا به آن رسید. در کل آقایانی که پای این فیلم‌ها می‌نشینند و خود ارضایی می‌کنند اغلب؛ نه همیشه، با یک احساس گناه زندگی می‌کنند. باید یا آرامش با همسرتان گفت و گو کرده و او را به سمت خودتان جذب کنید.

جواب-آزاده-نامداری-به-سوال-جنسی-یک-زن

منبع » پاسخ آزاده نامداری به سوال جنسی یک زن (+عکس)



:: برچسب‌ها: پیچ مشکلات جنسی,خودارضایی و مبارزه با خود ارضایی , سوال جنسی آزاده نامداری , روانشناسی آزاده نامداری , آزاده نامداری در مجله سیب سبز , سوالات جنسی زنان , سوال جنسی یک زن از آزاده نامداری ,
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 916
نویسنده : reza

مزاج گرم و تر,افراد دموی

مزاج سرشتی یا جبلی، مزاجی است که از طریق ارث از پدر و مادر به فرد منتقل می‌شود و از زمان تولد در فرد وجود دارد و یک حالت طبیعی برای آن فرد به حساب می‌آید.

هر مزاج دارای علایم و خصوصیات خاص خود می‌باشد که با علایم بیماری ناشی از غلبه اخلاط که در ادامه به آن می پردازیم، تفاوت دارد.

ویژگیهای ذیل مربوط به مزاج سرشتی افراد دموی می باشد.

این افراد هیکل درشت و بدنی عضلانی دارند و لاغر نیستند. پوستی سرخ و سفید رنگ دارند. موهای پر پشت دارند، نبض پر و قوی دارند. خوب می‌خوابند و تحمل بی خوابی را نیز دارند. پوست اینها گرم و مرطوب و نرم است. نه گرمایی هستند و نه سرمایی، اما به نسبت تحمل سرما برایشان راحت‌تر است. میل به شیرینی و ترشی دارند. همه نوع غذا را می‌توانند بخورند.
این افراد انسان‌هایی شجاع و جسور هستند با اعتماد به نفس بالا. معمولاً مدیر و رهبر یک گروه یا یک جمع می‌باشند و خوش اخلاق، صمیمی، خوشرو و آرام هستند اما اگر عصبانی شوند، رفتارهای مخاطره آمیز از خود نشان می‌دهند.
معمولاً اهل ریسک کردن هستند. به اندازه صفراوی مزاج‌ها منظم ودقیق نیستند، اکثراً بی نظم هستند، هوش و حافظه بالایی دارند. سریع و پر انرژی هستند. میل و توان جنسی بالایی دارند استعداد ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی و فشار خون بالا دارند. عروق روی دست‌ها برجسته است نبض آنان پر و قوی است.
قدرت حرکات بدنی آنها بالاست و صدایی رسا و محکم دارند. قدرت هضم و اشتهایشان خوب است و معمولاً یبوست ندارند.
دموی ها معمولاً افرادی بی خیال و سرزنده و اغلب بی حساب و کتاب اند.

توصیه و تدابیر:
افراد دموی باید غذاهای خنک و سردی مثل آش انار، آش آلو، آب زرشک، خیار، مرکبات و ماست مصرف کنند تا حرارت بدن تعدیل شود.
اگر فرد دموی همراه با غذای گرم مثل شیرینی‌جات از مواد و اغذیه سرد استفاده نکند دچار جوش و خارش بدن، گر گرفتگی، بیقراری، کهیر، سوزش ادرار، سوزش سر دل و آفت دهان خواهد شد.
معمولاً بیماریهای افراد دموی در اثر افزایش حرارت و رطوبت و به طور کلی افزایش خون به وجود می‌آید که حجامت به عنون مؤثرترین درمان برای دموی مزاج‌ها مطرح است. چون دم گرم‌ و تر است، رژیم غذایی مناسب برای دموی‌ها رژیم غذایی سرد و خشک است.

علایم غلبه خلط دم:

اگر تعادل میان اخلاط و مقدار آنها یا کیفیت هر یک از اخلاط بهم بخورد، موجب بیماری در بدن می‌شود یا به عبارتی موجب غلبه یک خلط بر اخلاط دیگر در بدن می‌شود که می‌بایست مورد درمان قرار گیرد که در ذیل علایم غلبه خلط دم ذکر شده است.
• پری رگها و پری نبض
• سر درد و احساس سنگینی سر
• سرخی چشم ها در صورت و بدن
• ایجاد دمل و جوش و بثورات پوستی و خارش (بیشتر در تنه وکتف)
• زیاد شدن خواب
• احساس کسالت و خمیازه
• احساس مزه شیرین در دهان
• خون ریزی لثه وبینی
• خارش محل حجامت وفصد قبلی
• افزایش فشار خون

منبع » مزاج شناسی 3 » ویژگیهای افراد دارای مزاج گرم و تر (افراد دموی)



:: برچسب‌ها: مزاج گرم چگونه مزاجیست , مزاج خوب مزاج بد , مزاج شناسی گرم و تر , رژیم غذای افراد دموی , رژیم مناسب افراد مزاج گرم و تر , غذاهای مفید برای طبیعت گرم و تر , ویژگی های مربوط به مزاج گرم و تر ,
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 459
نویسنده : reza

معمای-عبور-از-پل

چوپانی یک گرگ، یک گوسفند و مقداری علف دارد. او می‌خواهد از پلی بگذرد که فقط ظرفیت تحمل دوچیز را دارد. چگونه می‌تواند آنها را به آن طرف پل ببرد بدون اینکه هیچ کدامشان خورده شوند؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما : ابتدا گوسفند را به آن طرف می‌برد و بر می‌گردد سپس علف را برده و گوسفند را بر می‌گرداند و همان موقع گرگ را به آن طرف پل می‌برد و در نهایت برگشته و گوسفند را هم با خود می‌برد. در این صورت هیچکدام طعمه دیگری نخواهند شد.

منبع » معمای عبور از پل



:: برچسب‌ها: معمای چوپان , معما و تست هوش عالی , بهترین تست هوش جهان , تست هوش عبور از پل آب ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 407
نویسنده : reza

مرد متولد فروردین ماه

فال و خصوصیات کامل مرد متولد فروردین

مردی است رک و راست، تند و آتشین مزاج و پرحرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر فرمانده باشد.

آیا روح این مرد و باطن مخفی او را میشناسید؟

منجمین، مرد متولد این برج را با جملات جالبی توصیف کرده‌اند. (رعد و برق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست) او برای زن می‌تواند یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده‌آل باشد و یک آن دیگر سرد و یخ و بی‌تفاوت و گریزان. اگر در جستجوی یک مرد سربراه، همیشه یکنواخت، و صددرصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.

او می‌تواند مدتی شما را غرق در شوق و حرارت بکند و بعد در یک لحظه مثل یک تکه یخ، سرد و خاموش بشود. در لحظه‌ای که در اوج هیجان است، حرفی بزنید و یا کاری بکنید که مطابق میلش نباشد، آنگاه درست مثل چراغی که کلیدش زده بشود، فوراً خاموش میشود. او با ملاحظه کاری و محفظه کاری میانه خوبی ندارد. شجاع و با اعتماد به نفس است. همیشه جلوتر از دیگران می‌تازد و حتی گاهی از امکانات خود نیز قدم فراتر می‌گذارد.

مرد متولد برج حمل یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است. باری بعضی اوقات کار کردن را او می‌تواند مشکل باشد اما بدون شک بسیار مفید است. او هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه ظاهری‌اش جوان‌تر از سنش به نظر می‌رسد اگر چه از بسیاری جهات خوش آیند است اما گاهی موجب می‌شود که نسبت به سنش قدری جوان‌تر جلوه کند و این حالت تا وقتی که پا به سن بگذارد، در وی باقی می‌ماند. او با این دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جداً مخالف است و پیوسته مایل است که یک قدم از دیگران جلوتر برود. او می‌تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول، وقت، احساسات و امکاناتش را دربست در اختیار دیگران، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی‌شناسند، بگذارد، ولی اگه خواسته‌اش برآورده نشود، و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود، یا مجبور بشود با عده‌ای آدم منفی‌باف کار کند، به موجود دیوانه کننده‌ای بی پروا، بدون انعطاف، خشن، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

یک مرد متولد فروردین اگر عاشق بشود

وقتی عاشق می‌شود، گویی یک شیرین و فرهاد به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می‌گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او و معشوقه‌اش حق زندگی دارند. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است. اگر این عشق بشکند، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می‌کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج نمی‌دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا برجاست مگر اینکه طرفش متولد برج عقرب (آبان) باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده‌آل است که در هر عشقی میخواهد مؤلف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد، هرچه هست شوریدگی و دیوانگی است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصاً اگر در دهه اول ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی‌زند، خیلی تظاهر نمی‌کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه‌ای جلوه کند اما اگر می‌توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید، با کمال تعجب می‌دیدید که روی توده‌ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصاً کار عشق بدون شک یکی از جدی‌ترین، صمیمی‌ترین و خشن‌ترین افراد روزگار است. به احتمال قوی هیچ یک از متولدین برج دوازده‌گانه سال به اندازه متولد برج فروردین نمی‌توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می‌گردد و طبیعت ایده‌آل او عشق را همیشه شکوفا و آتشین نگاه می‌دارد. اما امان از روزی که کتاب عشق برای او یکنواخت نشود و طوفان آرام بگیرد، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوی یک شیرین دوم، سوم، چهارم و حتی هزارم می‌رود. از آنجا که در کار عشق، مثل بقیه امور زندگی، پاکباز و صادق و هیجان پرست است، اگر عکس‌العمل معشوقه چنانکه باید و شاید گرم و طوفانی نباشد و این توهم را در وی به وجود بیاورد که بر غم کوشش‌هایی که به ندرج می‌دهد، نمی‌تواند به مقصود خود که برخورداری کامل از یک عشق است برسد، در عرض مدت کوتاهی تغییر عقیده می‌دهد و مرغ دلش به بام دیگر پر می‌کشد.

مرد متولد فروردین در عشق خود واقعا پا برجاست مگر اینکه طرفش متولد برج عقرب (آبان) باشد

یک مرد متولد فروردین در زناشویی چگونه شوهری است

در زندگی زناشویی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می‌خورد، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرایش کردن، رنگ کردن مو ببیند. او را هرگز به حریم اتاقی که مخصوص آرایش و نظافت است راه ندهید. اگر شوهر یک زنی، متولد فروردین ماه بود، باید جداً مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جوییدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون، و سایر حرکات جلف و سبک انجام ندهد. او را به جزئیات زندگی کاملاً خصوصی خود مثل دعوای با مادرتان، یا گذاشتن پماد به روی زخم روی کمرتان و از قبیل مسائل شخصی آشنا نکنید. وقتی او منزل می‌آید، دلش می‌خواهد زنش را شاد و خندان با بوی عطری که دوست دارد، ببیند. مبادا جمله و کلمه‌ای دل آزار حواله او بدهید. زیرا برایش دیوانه کننده خواهد بود. اگر متوجه بشود که این میل و خواسته‌اش هیچ احساسی را در همسرش بر نمی‌انگیزد، در چنین مواردی ابتدا سخت دل شکسته می‌شود، بعد دستخوش عصبانیت می‌گردد و آن وقت به جستجوی زن دیگری می‌پردازد که همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد. از نظر او این کار به هیچ وجه خیانت محسوب نمی‌شود. او خود را گناهکار نمی‌داند، از نظر او زن بی‌احساس، اوست که خیانت کرده است، او خیال می‌کرد که زنش موجودی است دوست داشتنی و گرم و صمیمی در حالی که اکنون میبیند تمام افکارش پوچ و بیهوده از آب درآمده است.

او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته، بی‌احساس، کم‌هوش، بدلباس و نامرتب نیست و در مقابل این ناملایمات شدیداً از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد. در مقابل اگر زن یک چنین مردی به خواسته‌اش توجه کند، می‌تواند مطئمن باشد که او با بزرگواری، تمام زن‌های دیگر را در دنیا نادیده می‌گیرد. قلب متولد فروردین ماه فقط یک اتاق برای یک زن دارد (مگر اینکه والدینش هر دو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.) او خیلی قبل از آنکه به همسرش خیانت کند، از او فاصله می‌گیرد و از وی دلسرد می‌گردد و قبل از اتفاق این واقعه به شکلهای مختلف به مبارزه برای نجات عشق خود می‌پردازد.

برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفی باف متنفر است. زنش باید او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست این فکر را در او به وجود بیاورد، می‌تواند به وفاداری‌اش ایمان پیدا کند، این کاری است که آزمایشش برای هر زنی که شوهرش متولد فروردین است، بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود. او در عین حال که ایده‌آل است، به حقایق نیز توجه شدید دارد، از اقرار به اشتباه شدیداً متنفر است و یا اینکه هرگز نمی‌تواند ببیند که عشقش رو به خاموشی میرود ولی از آنجائی که در تصمیم‌های خود خیلی پابرجاست، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند.

اگر قبلا کمتر به خواسته‌های او توجه شده است، برگرداندن او از نیمه راه فرار از منزل محتاج کوشش فراوان است و زن باید در این حالت به این نکته توجه کند که شوهر متولد فروردین از پنجه افکندن لذت فراوان می‌برد، او تشنه رقابت، کشمکش و نبرد است، پی در این بارزن باید از تمام امکانات و ریزه کاری‌های زنانه خود استفاده کند تا از نبرد پیروز و موفق از آب درآید. در یک چنین کشاکشی اسلحه‌ای که اصلاً نمی‌تواند موثر واقع شود، سعی در جلب او از راه س*ک*س است، اما همین آدمی که مقابل اسلحه س*ک*س مطلقاً از خود مصونیت و قدرت نشان می‌دهد، واجد من الوجوه نباید از تحریک حس حسادتش استفاده بشود. یک کلمه و یا حتی یک نگاه گرم شما به مرد دیگری می‌تواند او را همیشه از شما سرد کند (ولو اینکه جسمش به علل مختلف در خانه باقی بماند). او می‌خواهد که در هر مورد جلوتر و برتر از دیگران باشد و این حالت شامل حال قلب شما نیز می‌گردد.

متولد برج فروردین دارای حس مالکیت و حسادت فوق‌العاده شدیدی است. در این مورد فقط متولدین ماه اسد (مرداد) عکس‌العمل شدیدتری از خود نشان می‌دهند و شاید به همین دلیل هم باشد که تا از کسی صد در صد اطمینان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد.

 

برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفی باف متنفر است.

متولد برج فروردین دارای حس مالکیت و حسادت فوق‌العاده شدیدی است.

از آنجائی که در تصمیم‌های خود خیلی پابرجاست، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند.

او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته، بی‌احساس، کم‌هوش، بدلباس و نامرتب نیست و در مقابل این ناملایمات شدیداً از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد.

اگر شوهر یک زنی، متولد فروردین ماه بود، باید جداً مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جوییدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون، و سایر حرکات جلف و سبک انجام ندهد.

یک کلمه و یا حتی یک نگاه گرم شما به مرد دیگری می‌تواند او را همیشه از شما سرد کند.

زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان دیگر مجاز و بدون تزویر(دو رویی کردن) و رویاست و او این کار را حق مسلم خود میداند در حالی که زنش را به شدت از آن منع می‌کند. اگر این شخص متولد ده روز اول فروردین باشد، زنش را به یک پا سنگ می‌بندد و متوقع است که او باید بدون اعتراض همانجا بماند و این زن اگر می‌خواهد که شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وی خیانت نکند و لحظه‌ای از فکر او غافل نباشد، نه تنها نباید حتی یک انگشتش را از دایره‌ای که به اطرافش کشیده شده است، بیرون بگذارد بلکه حتی مواظب حرکات چشم‌هایش نیز باشد که مبادا به روی یک مرد نگاه یا خنده معصومانه کند.

زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان دیگر مجاز و بدون تزویر(دو رویی کردن) و رویاست و او این کار را حق مسلم خود میداند.

مرد متولد فروردین از نظر اجتماعی چگونه مردی است

یک مرد متولد فروردین ماه طبیعتاً دارای حس یاغی‌گری است… او عشق وافری به طرد واضعین و مجریان قوانین دارد و ایمان دارد که خودش از هر موجود دیگری بهتر و بیشتر می‌تواند جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به کَنِه آنها پی ببرد. البته هیچ استبعادی وجود ندارد که واقعا هم همینطور باشد، اما طبیعی است که قبولش برای دیگران آسان نیست. از آنجا که او عادت دارد مستقیماً به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع مقدمه‌ای با شتاب‌زدگی قدم پیش بگذارد، احتمال بسیار است که در زندگی به دفعات زمین بخورد و با ناکامی مواجه بشود و از آنجا که همیشه می‌خواهد رهبر باشد و از دنباله روی وحشت دارد، بالطبع قدرتمندترها بارها به وی می‌آموزند که نمی‌تواند یکه تاز میدان باشد، و در این حالات است که آغوش همسرش تنها پناهگاهش می‌شود و سعی می‌کند در جوار او غرور جریحه دار شده‌اش را التیام ببخشد، و اینجاست که همسرش پی می‌برد در او برای این اعتماد به نفس عجیب، و این حالت تجاوزکارانه، نقطه ضعفی در نهاد او وجود دارد که عبارت است از اینکه او ترجیح می‌دهد بمیرد ولی به ضعف و شکست اعتراف نکند، زنی که بتواند در یک چنین واقعه‌ای با ملاطفت و ملایمت و نثار عشق خود او را یاری دهد، تا شکست مزبور را جبران یا فراموش کند، می‌تواند یقین داشته باشد که قلب شوهرش را برای همیشه در اختیار خواهد داشت. در اینگونه مواقع به هیچ صورتی حق را به جانب دشمن او ندهید. او همیشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از تصمیم قلب او را ملحق بداند.

به هیچ عنوان حق را به دشمن او ندهید. او همیشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از تصمیم قلب او را ملحق بداند.

مرد متولد فروردین با دوستان چگونه رفتار می‌کند

در طبیعت متولد فروردین ریا و تزویر به ودیعه گذاشته نشده است و به این ترتیب وقتی از کسی رنجیده، آثار ملال و رنجش در او خیلی زود معلوم میشود. در چنین وضعی رفتار گرم و صمیمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشکارا عوض میشود و این حالت معمولاً با تذکر صریح رنجشی که پیدا کرده است، به نقطه اختمام خود می‌رسد. در مقابل باید جوش و خروش‌ها و حتی پرخاشجویی‌های ناگهانی او را کمتر جدی گرفت زیرا مفهومشان قطع رابطه دوستی نیست و یک آشتفشان زودگذر است. به این ترتیب از قهر و بی‌اعتنایی او باید خیلی بیش از داد و فریادش ترسید.

متولد اولین ماه سال حیله‌گری نقشه‌کشی و دوز و کلک را نمی‌پسندد. او آدمی است رک و راست و این حالت را چه در امور تجاری و کار و در عشق و احساسات آشکارا میتوان در وجودش دید و شناخت. او وقتی هدفی را در نظر گرفت چه در مسائل مادی و اجتماعی و اداری و چه در عرصه عشق و عاطفه یک دقیقه را هم نمی‌خواهد تلف کند. مثلاً اگر پی برد که عاشق است فوراً قدم پیش میگذارد، اما در این مورد باید به وی امکان داده شود که خودش به این امر واقف بشود، نه اینکه در تنگنا گذاشته شده، که خیال کند عاشق شده است.

در زندگی خانواده متولد ماه فروردین به همان سماجتی که سعی دارد همیشه در راس و قبل از همه باشد، در عذر خواهی پِی از بگو مگوها نیز قبل از طرف مقابلش قدم می‌گذارد و به همین ترتیب اولین نفری است که در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش میطلبد. او به هنگام بیماری و یا ناراحتی شانه به شانه همسرش می‌ایستد. از بذل(بخشش) جان و مال به هیچ صورت دریغ نمیورزد و از انواع مرکباتی که برایش وجود داشته باشد، استفاده می‌کند تا زنش غمهای خود را فراموش کند.

برای متولد ماه فروردین هیچ چیز به اندازه همسرش در این دنیا ارزشمند نیست (البته همسری که از نظر او دلخواه باشد) با وجود این وقتی موضوعی فکرش را مشغول می‌دارد و به مسئله‌ای بغرنج(پیچیده) می‌اندیشد، هرگز میل ندارد که کسی مزاحمش بشود و یا به کمکش برود. شما اگر شوهرتان متولد اولین ماه سال است، فقط و فقط وقتی به کمکش بروید که از شما مدد بخواهد. یادتان باشد شما همسرش هستید اما باید همیشه یکی دو قدم خودتان را از او عقب‌تر نگاه دارید. یک چنین مردی می‌خواهد که زنش در عین حال هم یک زن به تمام معنی باشد و هم یک همسر، او می‌خواهد که شما بتوانید در مواقع مختلف بطور مستقل دست به اقدامات لازم بزنید، اما در عین حال فراموش نکنید که مایل است به او وابسته باشید، از او حمایت بخواهید و حس برتری طلبی و رهبری او را ارضا کنید.

اگر شما به نحوی این حس او را جریحه دارد کنید، ممکن است با سخت‌ترین عکس‌العمل‌ها مواجه شوید و او بدترین کلمات را به شما می‌گوید، در حالی که واقعاً منظورش به هیچ وجه حرف‌هایی که می‌زند نیست و لحظه‌ای پس از فروکش کردن جوش و خروشش انتظاری دارد که شما درست مثل خودش فوراً جریان را خاتمه یافته تلقی کنید.

برای متولد ماه فروردین هیچ چیز به اندازه همسرش در این دنیا ارزشمند نیست (البته همسری که از نظر او دلخواه باشد)

فراموش نکنید که مایل است به او وابسته باشید، از او حمایت بخواهید و حس برتری طلبی و رهبری او را ارضا کنید.

مرد متولد برج حمل می‌خواهد که عملاً بزرگ و رهبر خانواده باشد. از شنیدن ایراد چنان بیزار است که ممکن است ناگهان روی همه چیز خط بطلان(باطل شده) بکشید. او به علت علاقه واقعی که زن و همسرش دارد، به زحمت می‌تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد، اما شما یادتان باشد که اگر شوهرتان متولد فروردین است، هرگز از او نخواهید خرج خانه را به دست شما بسپرد. اگر او در جایی کارمند بشود، به احتمال قوی شغلش را خیلی زود تغییر می‌دهد و این تغییر ادامه پیدا می‌کند تا سرانجام در جایی خودش رئیس خودش بشود، اما در تمام این مدت تا پای جان می‌کوشد که خانواده‌اش دچار مضیقه(فقر) مالی نشود. متولد برج قوچ برای کودکان تازه به دنیا آمده‌اش یک موجود خیال انگیز است. اما بعدها، وقتی بچه‌هایش هفت هشت ساله شدند، کوشش می‌کند تا آنها را به پیروی از خود وا دارد و نیازمند به استقلال می‌باشند و او نباید همه الگوهای زندگی خود را به آنها تحمیل کند.

پدر بودن یکی از نقش‌های زندگی است که او سخت به آن علاقمند است. اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه‌هایش نوعی حسادت خاص نیز نشان بدهد اگر فقط احساس کند که بچه‌ها برای مادرشان بیش از و ارزش قائلند، گرفتار حسادت می‌شود، و خیلی زود و سریع یک حالت بی‌تفاوتی نسبت به آن پیدا می‌کند.

از شنیدن ایراد چنان بیزار است که ممکن است ناگهان روی همه چیز خط بطلان(باطل شده) بکشید.

اگر شوهرتان متولد فروردین است، هرگز از او نخواهید خرج خانه را به دست شما بسپرد.

اگر فقط احساس کند که بچه‌ها برای مادرشان بیش از و ارزش قائلند، گرفتار حسادت می‌شود.

منبع » فال و خصوصیات کامل مرد متولد فروردین ماه



:: برچسب‌ها: فال مردان متولد فروردین , خصوصیات باطنی مرد متولد فروردین , مرد متولد فروردین , یک مرد فروردینی چگونه آدمیست , فال یک مرد رویایی , فروردینی ها چطور آدم هایی هستند , شوهر متولد فروردین چطور شوهری است ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 555
نویسنده : reza

دروغ-شناسی,lie,دروغ-ممنوع

مچ گیری دروغ گفتن افراد

وقتی آدم دروغ گویی رو به روی تان نشسته باشد ، راحت می توانید مچش را بگیرید. اما وای به موقعی طرف مقابل مشغول ردوبدل کردن پیغام و پسغام باشید و احساس کنید یک جای کار می لنگد. این جور مواقع تشخیص دروغ گو بودن فرد کمی سخت می شود ، اما خبر خوب این است که تشخیص دادن این مسئله غیرممکن نیست ! کافی است ترفندهایی را که به شما یاد می دهیم ، به کار بگیرید و حواس تان را به علائم و نشانه هایی که در ادامه می گوییم جمع کنید تا متوجه شوید بدون برخورد نزدیک هم می شود ، دست دروغ گوها را رو کرد.

چقدر طول می کشد تا اس ام اس را جواب دهد

هر کسی معمولاً جنس رابطه اش با دیگران را می شناسد و می داند که مثلاً اگر به فلانی پیامک بدهد ، نهایتاً تا 10 دقیقه دیگر جواب خواهد داد. ماجرا وقتی بودار می شود که این مدت زمان بیشتر از حد معمول طول بکشد. بر اساس یکی از تحقیقات صورت گرفته ، مشخص شده دروغ گوها موقع پیامک بازی معمولاً ده درصد زمان بیشتری نسبت به زمان معمول پاسخگویی شان نیاز دارند. دلیلش هم خیلی ساده است؛ آنها باید ذهن خودشان را جمع و جور کنند تا دروغی بگویند که قابل باور باشد. این مسئله به خصوص وقتی مشغول چت کردن با کسی هستید و دارید به سرعت جواب همدیگر را می دهید بیشتر به چشم می خورد. اگر طرف مقابل شما در مقابل سوال ساده ای که پرسیدید، یک دفعه سکوت پیشه کرد، زنگ خطر را به صدا در بیاورید. این وسط فقط یک نکته را به خاطر داشته باشید: این نشانه همیشه هم دلیل دروغ گویی افراد نیست، گاهی اوقات آدم ها این زمان را زیادی کش می دهند، چون برایشان مهم هستید  و می خواهند بهترین جواب ممکن را به شما بدهند.

اگر جواب پیامک پیچیده بود!

گاهی اوقات شما یک سوال ساده می پرسید اما یک جواب فلسفی دریافت می کنید. مثلاً ممکن است از دوستتان بپرسید (دیروز ناهار چی خوردی؟) بعد به جای دریافت یک جواب ساده، دوصفحه متن درباره ماهیت غذا، چگونگی تغییر ذائقه یا سوال (تو چه غذایی را بیشتر دوست داری؟)

تحویل بگیرید. یادتان باشد اگر دوستتان معمولاً آدم پیچیده ای نیست، این پیچیدگی ناگهانی کمی تا قسمتی عجیب است! نوع دیگر این پیچیدگی در بیان جزئیات دیده می شود. مثلا! ممکن است به یک دوست صمیمی دیگر بگویید دیشب جایی نرفتی؟ و بعد او یک دفعه شروع کند به توضیح دادن اینکه جایی نرفته، فلان ساعت فلان کار را کرده، بعد ظرف ها را شسته، بعد بشقاب ها را خشک کرده، بعد آنها را توی کابینت چیده و غیره! اگر او معمولاً به توضیح جزئیات علاقه ای ندارد، احتمالاً دارد سعی میکند چیزی را از شما پنهان کند. و اتفاقاتی را که نیفتاده اند، برای شما باورپذیر کند.

به سادگی گول نخورید

راستش گول خوردن همیشه آسان تر از دقت کردن است، اما شما یاد بگیرید که زرنگ کار خودتان باشید و به جزئیات توجه کنید، مثلاً در حالت عادی ممکن است از طرف مقابلتان پرسیده باشید فلان همکارش را دیده یا نه. او در جواب خیلی سریع می گوید (نه، راستی دیروز رفتی خرید؟) اگر آدم ساده ای باشید، سریع گول می خورید و در تله موضوع جدید می افتید، اما تمام تلاش ما این است که شما دقت بیشتری به کار ببرید.

وقتی مسئله ای مهم مطرح می شود، جواب های سریع و کوتاه و عوض کردن ناگهانی موضوع، وسیله ای برای طفره رفتن دوست یا همسرتان است. این اتفاق معمولا! موقع ردوبدل کردن پیامک، راحت تر افراد را گول میزند.

رفتن های ناگهانی در هنگام اس ام اس بازی

بیشتر شبیه سناریو است! مشغول ردوبدل کردن پیامک هستید، بعد بحث میرسد به یک موضوع یا سوال مهم. طرف مقابل در حالی که تا قبلش خوش و خرم جواب می داده، اعلام می کند که صدایش می زنند یا کاری برایش پیش آمده است، البته ممکن است که واقعاً کاری برایش پیش آمده باشد، منتها احتمالش خیلی کم است! آدم ها معمولاً وقتی احساس می کنند مُچشان گرفته شده و یک شوال دیگر ممکن است آنها را توی تله بیندازد، یا خوابشان می آید یا ناگهان به سوپرمن تبدیل می شوند و باید برای نجات شهر راهی شوند. در این وضعیت لبخند بزنید و نکته ماجرا را بگیرید. در همین مقال می گنجد غیب زدن های ناگهانی و جواب ندادن های ناگهانی تر!

روی تاکیدها حساس باشید

فرض کنید به عنوان یک خانم یا آقا قرار بوده دیشب با یکی از دوستان تان بیرون بروید، بعد این شخص اعلام می کند که برایش کاری پیش آمده و با کلی عذر خواهی قرار را کنسل می کند. امروز شما می پرسید آیا مشکل دیشب او حل شده یا نه. بعد طرف یک داستانی می بافد و در این داستان هر کدام از این عبارت ها را چند بار تکرار می کند: (واقعاً)، (خیلی) و (حتماً). مثلاً می گوید (واقعاً واقعاً نمی توانستم بیایم.) اگر در حالت عادی او آدمی تاکیدی نیست، نسبت به این تاکیدها حساس باشید، چون احتمالاً دارد تمام تلاشش را می کند که باورش کنید. همچنین است استفاده از جملاتی مثل (اگر بخوام صادق باشم…)،(منظورم اینه که…)،(نمی خوام بد برداشت کنی…) طفره رفتن و تاکید کردن از یک جنس هستند، قضیه بودار است!

شاید مطمئن نیستم!

(دیشب چه ساعتی برگشتی خونه؟) این سوال سر راه شماست که قاعدتاً باید یک جواب صریح داشته باشید، اما اگر جملاتی از قبیل (مطمئن نیستم، ولی فکر کنم 10 بود) یا (شاید طرف های 11 بود) را دریافت کردید، بگذارید شک کمی شما را بردارد! خب، بالاخره مطمئنی یا نیستی؟ شاید یا حتماً؟ بین آنها خیلی فرق است! از شاید و اما و اگر، سرسری رد نشوید.

من را حذف می کند؟

آدم های دروغ گو معمولاً شهامت به کار بردن ضمیر (من) را ندارند. آنها سعی می کنند خودشان، دروغشان و اشتباهات شان را پشت دیگران قایم کنند. مثلاً به جای اینکه بگویند دیشب دنبال دوستم رفتم و برای خرید بیرون رفتیم، می گویند (دوستم دنبالم آمد و مجبورم کرد برای خرید بیرون برویم.) وقتی متوجه شدید رد پای (من) از توی پیامک ها پاک شده و پای بقیه به صفحه موبایل یا کامپیوترتان باز شده است شک کنید.

آدم های دروغ گو معمولاً شهامت به کار بردن ضمیر (من) را ندارند. آنها سعی می کنند خودشان، دروغشان و اشتباهات شان را پشت دیگران قایم کنند. مثلاً به جای اینکه بگویند دیشب دنبال دوستم رفتم و برای خرید بیرون رفتیم، می گویند (دوستم دنبالم آمد و مجبورم کرد برای خرید بیرون برویم.)

منبع » چطور از روی پیامک متوجه دروغ گفتن افراد شویم؟!



:: برچسب‌ها: چگونه دروغ پیامکی را تشخیص دهیم,تشخیص صحت پیام دریافتی,دروغ سنجی اس ام اس,روش شناخت دروغ پیامکی,چطور متوجه دروغ اس ام اس شویم,دروغ سنج قوی پیامکی,پاک کردن پیام های دروغ,اس ام اس های دروغ دوست پسر,اس ام اس های دروغ دوست دختر,چگونه دروغ را از روی متن نوشتاری تشخیص دهیم ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 1002
نویسنده : reza
معمای-حلزون-در-چاه

حلزونی داخل چاهی به عمق 20متر افتاده است. برای خارج شدن از آن در طول روز 5متر از دیوار چاه بالا می‌رود اما هنگام شب که به خواب رفته 4متر به پایین سر می‌خورد.

به نظر شما چند روز طول خواهد کشید که این حلزون از چاه خارج شود؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما : شانزده روز طول می‌کشد. با توجه با صعود یک متری در طول روز متوجه می‌شویم این حلزون در شب پانزدهم 15متر صعود داشته است و در نهایت، روز شانزدهم 5متر رفته و به لبه چاه می‌رسد و از آن خارج می‌شود.

منبع » معمای حلزون در چاه



:: برچسب‌ها: معما و تست هوش حلزون, پاسخ معمای تست هوش حلزون, معمای حلزون با جواب,معما و تست هوش های حرفه ای,بهترین تست هوش دنیا,چگونه هوش خود را آزمایش کنیم,چگونه تست هوش را بتوانیم پاسخ دهیم ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 750
نویسنده : reza

رسیدن به موفقیت و کامیابی باورنکردنی

رسیدن به کامیابی و موفقیت بیشتر

برای موفقیت، صبر و طاقت، اراده، پشتکار و بشیرت لازم است. شاید بر اساس شانس ممکن باشد یک موقعیت مناسب و قابل توجه برایتان اتفاق بیفتد، اما همینطور نشستن و دست روی دست گذاشتن باعث نمی‌شود نتیجه‌ای حاصل شود

نهایت استفاده را از اوقات فراغت ببرید

منظور از اوقات فراغت وقتی است که شمال بین یک کار تا کار بعدی دارید و اغلب در زمان‌های انتظار هنگام سفر مانند منتظر اتوبوس یا قطار ماندن و منتظر ماندن برای قرار ملاقات و غیره رخ می‌دهد. تعدادی کار آماده داشته باشید که در این اوقات فراغت انجام دهید. شگفت زده می‌شوید وقتی می‌بینید که در یک زمان کوتاه چقدر کار می‌توان انجام داد؛ مثلاً من به برنامه رادیویی درباره خودسازی گوش می‌دهم یا مقالاتم را تایپ می‌کنم. با زود سوار شدن به اتوبوس‌ها اطمینان حاصل می‌کنم که جا برای نشستن هست. در یک سفر چهل دقیقه‌ای می‌توانم حدود بیست درصد مقاله‌ام را تایپ کنم یعنی چیزی حدود 400-500 کلمه، به نسبت خوابیدن طی سفر، این مقدار بازدهی خیلی خوب است.

خودتان در قبال اهدافتان پاسخگو بدانید

برای اینکه بدانید کار کردتان چطور است، پیگیری پیشرفت‌تان ضروری است. ممکن است ما به طرزی دیوانه وار کا رکنیم که بازدهی خود را بالا ببریم، اما زمانی که بدانیم نباید پاسخگو باشیم، در یک جایی کند می‌شویم. من هر چنج شنبه صبح با خودم یک مصاحبه دارم که در آن پیشرفت هفته گذشته خود را مرور میکنم. اگر به اهدافم رسیده باشم، خودم را در آغوش می‌گیرم و نوازش می‌کنم. اگر نه، درمی‌یابم که ایراد از کجا بوده است، سپس یک برنامه ریزی خیلی دقیق با سنجیدن همه جوانب می‌کنم که به اهداف هفته بعدم دست یابم. مجموع این اهداف هفتگی می‌شوند اهداف ماهانه و در آخر ماه هم من یک مصاحبه دارم.

چیزهایی را بشناسید که انگیزه ایجاد میکند

همه ما میدانیم که خیلی وقتها برای کار کردن هیجان داریم و گاهی اوقات هم سست و بی‌حالیم، این طبیعی است. آن لحظات سستی و تنبلی، مربوط به زمانی است که ما ارتباطمان را با درون خودمان قطع کرده‌ایم. اگر شما برانگیزنده‌های خود را می‌شناسید، می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. به طور مثال من معمولاً برای کار روی وبلاگم انرژی دارم و زمانی که بدانم هدفی را دنبال می‌کنم(مثلا رسیدن به یک تعداد خواننده تا آخر ماه) انرژی‌ام بیشتر می‌شود، همچنین زمانی که رقابتی دوستانه وجود دارد(مثلا مقایسه ترافیک وبلاگ خودم با وبلاگ‌های شخصی دیگر) یا وقتی که دلیلی بزرگتر از خودم وجود دارد(مثلا فهمیدن اینکه آن بیرون، افرادی هستند که منتظرند از مقالات من استفاده کنند). وقتی که من محرک‌هایی همچون مطلب تهیه کردن برای وبلاگ‌های درجه یک، داشتن راه‌های ارتباطی با مخاطبانم و صحبت کردن با وبلاگ نویسان را به زندگی روزمره خود وارد کنم، سرعتم به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. این یک روند صعودی خواهد شد که خودش را تقویت می‌کند.شما چطور؟ محرک‌های انگیزه شما کدام‌ها هستند؟ چه موقع احساس کردید برانگیخته شده‌اید؟ چطور می‌توانید آنها را به منظور تقویت انگیزه وارد زندگیتان کنید؟ این کار قطعا بازدهی شما را افزایش خواهد داد.

منبع » چند نکته برای رسیدن به کامیابی و موفقیت باورنکردنی



:: برچسب‌ها: کلیدهای رسیدن به موفقیت و کامیابی,نکات قابل توجه رسیدن به موفقیت,موفق شدن در تمامی کارها,انگیزه ایجاد کردن برای رسیدن به کامیابی,برای موفقیت باید به اهداف پاسخگو بود,چگونه موفق ترین آدم دنیا باشیم,رازهای خوشبختی چی هستند؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 3604
نویسنده : reza

مدل جدید لباس زنانه ترکیه

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(1)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(2)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(3)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(11)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(12)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(13)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(14)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(15)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(16)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(17)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(18)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(19)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(20)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(21)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(5)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(6)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(7)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(8)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(9)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(10)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(12)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(13)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(14)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(15)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(16)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(17)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(18)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(19)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(20)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(21)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(22)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(23)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(24)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(23)

جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای 2015

مدل-لباس-زنانه-ترکیه-ای-(24)

منبع » جدیدترین مدل لباس زنانه ترکیه ای



:: برچسب‌ها: مدل جدید لباس زنانه,مدل لباس جدید زنانه ترکیه,بهترین تیپ لباس ترکیه,شیک ترین و جذاب ترین مدل لباس زنانه ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 887
نویسنده : reza
میانگین سن ازدواج

مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال ضمن تحلیل آمار ازدواج در کشور، از افزایش میانگین سنی ازدواج و همچنین تاخیر در ازدواج جوانان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال ضمن تحلیل آمار ازدواج در کشور، از افزایش میانگین سنی ازدواج و همچنین تاخیر در ازدواج جوانان خبر داد.

علی اکبر محزون به تحلیل آمار وقایع حیاتی ازدواج پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل و بررسی های صورت گرفته در سال گذشته 724 هزار و 345 مورد واقعه ازدواج رخ داد که از این تعداد 607 هزار و 410 مورد در مناطق شهری و 116 هزار و 935 مورد در نقاط روستایی رخ داده است.

وی به تحلیل آمار ازدواج های انجام شده در ماه و شبانه روز پرداخت و گفت: اطلاعات موجود نشان می دهد که در هر ماه 60 هزار و 362 واقعه ازدواج و در هر شبانه روز هزار و 985 مورد و در هر ساعت نیز 83 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال به مقایسه این آمارها نسبت به سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: آمارها کاهش منفی 6.5 درصدی را نشان می دهد که البته از سال 90 شاهد رشد منفی ازدواج در کشور بوده ایم. به طوری که در سال 90 منفی 1.9 درصد در سال 91 منفی 5.1 درصد و در سال 92 نیز با کاهش منفی 6.7 درصدی مواجه بوده ایم.

محزون به استان هایی که بیشترین نرخ ثبت ازدواج را داشته اند اشاره کرد و گفت: استان های کردستان با 12.5 درصد، اردبیل با 12.3 درصد و زنجان با 11.8 درصد بیشترین ثبت ازدواج را داشته اند و از سوی دیگر استان های البرز با 6.9، تهران با 7 و کرمان با 7.7 درصد کمترین نرخ ثبت ازدواج را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، این آمارها به ازای هر 1000 ازدواج به ثبت رسیده است.

محزون گفت: نرخ ازدواج به ازای هر هزار نفر در سال 92، 10.1 درصد بوده که در سال گذشته به 9.3 درصد کاهش پیدا کرده است.

این مقام مسئول در سازمان ثبت احوال در مورد گروه سنی ازدواج مردان نیز گفت: بیشترین گروه سنی مردان 25 تا 29 سال ثبت شده است بطوریکه 267 هزار و 416 مورد ازدواج مردان در این سن به ثبت رسیده که معادل 36.9 درصد کل ازدواج ها می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ازدواج گروه سنی زنان 20 تا 24 سال نیز به ثبت رسیده است گفت: 225 هزار و 923 واقعه ازدواج زنان در این گروه سنی نیز ثبت شده که معادل 31.2 درصد کل ازدواج ها را شامل می شود.

محزون اظهار داشت: ترکیب ازدواج مردان 20 تا 24 سال با زنان 15 تا 19 سال بیشترین ترکیب ازدواج های انجام شده با 14 هزار و 461 مورد بوده که معادل 15.8 درصد کل ازدواج ها را شامل می شود.

مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال گفت: میانگین سنی ازدواج مردان 28.1 و زنان 23.5 بوده که مردان 27.8 و زنان 23.1 نسبت به سال قبل آن افزایش داشته است.

وی به تاخیر ازدواج بالای سن متعارف زنان و مردان نیز اشاره کرد و گفت: 10.4 درصد ازدواج های مردان بالای سن متعارف ازدواج انجام شده که نسبت به سال قبل (9.4) افزایش داشته و همچنین سن متعارف ازدواج زنان نیز نسبت به سال قبل آن که 12.5 درصد بوده به 14.5 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گفته محزون، در مجموع تحلیل های انجام شده نشان می دهد که هم میانگین سنی و هم تاخیر ازدواج بالای سن متعارف نسبت به سال قبل آن از افزایش برخوردار بوده است.

 

منبع » میانگین سن ازدواج مردان و زنان در ایران



:: برچسب‌ها: میانگین سنی ازدواج,کی موقع ازدواج کردن است,زمان مناسب برای ازدواج,سن ازدواج در پسر ها,سن ازدواج در دختر ها ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 865
نویسنده : reza
پدران ماندگار

محمدعلی کشاورز؛ نماد پدرسالاری

هنوز هم او را به نام پدرسالار می‌شناسند و این عنوان حالا دیگر لقب اوست تا نقشش در یک سریال تلویزیونی. محمدعلی کشاورز به‌رغم نقش‌های پدرانه دیگری هم که در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کرده، اما به اندازه این سریال نتوانسته جلوه پدرانه خود را به رخ مخاطب بکشد. جلوه‌ای قدرتمند و کاریزماتیک که جذبه پدرانه مردان سنتی را یادآوری می‌کند. اسدالله‌خان اگرچه به‌ظاهر پدری قدرتمند و بانفوذ بود که شاید گاهی جذبه پدرانه‌اش با زورگویی و استبداد پهلو می‌زد، اما قلبی مهربان داشت و پدری دلسوز بود. واقعیت این است که نقش پدر در سریال پدرسالار با وجود خصلت‌های منفی که در این کاراکتر وجود داشت، بسیار مورد پسند نسل‌های میانه و قدیمی قرار گرفت و حتی برخی مخاطبان زن این نسل نیز چنین شخصیتی را به عنوان مردی مقتدر، پدری نمونه و شوهری ایده‌آل درک می‌کردند. با گذشت سال‌ها هنوز هم بازی محمدعلی کشاورز درسریال «پدر سالار» تنها تصویر پدر متفاوت، زورگو ومقتدر پدر است که مردم او را به یاد دارند. هرچند در چند سال اخیر نمونه‌های دیگری از پدر و حتی پدرسالاری در سریال‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شده است. مثل حسن پورشیرازی در سریال نرگس که نقش پدری مستبد به نام شوکت را بازی می‌کرد یا داریوش ارجمند و نقش حشمت فردوس در سریال ستایش.

محمدعلی-کشاورز

یکی از موضوعاتی که باعث شده تصویر پدر در آثار تلویزیونی در ذهن مخاطب باقی بماند، به شکاف نسل‌ها و قصه‌هایی برمی‌گردد که بین پدر و فرزندان اختلاف نظر وجود دارد.در واقع پدر در دنیای تصویری و مجازی امروز دیگر موقعیت کاریزماتیک را ندارد یا به اجبار از دست می‌دهد و مرجعیت او به مادر یا فرزندان تفویض می‌شود. اسدالله خان با این‌که پدری سنتی و مقتدر است، در نهایت واقعیت جامعه امروز را پذیرفته و قلبا به آن تن می‌دهد. او می‌پذیرد استقلال فرزندانش بیش از احساس امنیت مالی و حمایتگرانه او می‌تواند موجب رشد و پیشرفت آنها شود.شاید برای همین است که او در نهایت از پدرسالاری به پدری‌سالار بدل می‌شود.

پرویز-پرستویی

پرویز پرستویی؛ پدر روزهای سخت

برخی بازیگران مرد نه به واسطه نقش‌هایشان که به دلیل شخصیت ذاتی خودشان، صورت و سیرتی پدرانه دارند. بی‌شک پرویز پرستویی یکی از آنهاست. نقش بی‌نظیر، قدرتمند و ماندگار او در سریال زیر تیغ را کسی از یاد نمی‌برد و هنوز اشک‌های پدرانه او برای دخترش و سرنوشت او جلوی چشم مخاطبان این سریال است. او با ایفای نقش محمود، تصویری از پدری دلسوز و فداکار را ارائه کرد که بر اثر غفلت یا خشم بی‌موقع، سرنوشت خود و خانواده‌اش را تحت‌تاثیر قرار داد. ارتباط عاطفی او با دخترش (الهام حمیدی) شاید یکی از زیباترین روابط پدر و دختری را ارائه کرد؛ رابطه‌ای بسیار باورپذیر و تاثیرگذار. بازی پرستویی بشدت حس همدلانه مخاطب را برانگیخته و این پدر نماینده تعداد بسیار زیادی از طبقات پایین و کارگری جامعه بود که شرافتمندانه زندگی می‌کنند. یکی دیگر از نقش‌های جاودانه پرستویی در نقش پدر، شخصیت او در سریال خاک سرخ است. پرستویی در نقش «ایرج» بازی بسیار دشوار و در عین حال متفاوتی را در این سریال به نمایش گذاشت. او، در «خاک سرخ» هرگز فرصت قدرت نمایی (به عنوان یک قهرمان) نداشت و جالب این که در نمایش عجز و ناتوانی آدمی که پیوسته باید خشم فروخورده خود را به رخ تماشاگر مجموعه بکشد، بسیار دقیق و ظریف عمل کرد. بازی‌های او در این فیلم، بسیار درونی است. انگار باید به جای نمایش ترس و خشم و هیجان در پوسته ظاهری چهره‌اش، به جای این که مثلا به هنگام مصیبتی عظیم، اشکی در چشم‌هایش حلقه بزند، باید در حالی که تنها در درونش اشک می‌ریزد، با چهره و حرکاتش، چنین حسی به مخاطب خود القا کند. در اینجا با تصویری از رنج و تنهایی و بغض فروخورده پدری مواجه هستیم که مثل بسیاری از پدران ایرانی، اشک‌هایش را پنهان می‌کند و دردهایش را به درون خودش می‌ریزد. او نماد پدرانی است که در آوارگی و در به درهای ناشی از جنگ، پدرانگی خویش را فراموش نکرده و برای حفظ و صیانت از خانواده می‌جنگند. جنگیدن برای حفظ آرامش و آسایش در زندگی از جمله ویژگی‌های پدران نیکوی ایرانی در سریال‌هاست که در اینجا با بازی خوب پرویز پرستویی هم بر دیده و هم بر دل می‌نشیند.

داریوش ارجمند؛ سنتی و مقتدر

ویژگی‌های فیزیکی داریوش ارجمند و قدرت بیان او موجب شده تا این بازیگر قابلیت تبدیل شدن به نقش پدر را ذاتا داشته باشد منتها بیشتر پدر سنتی و مقتدر. هم در سینما مثل ازدواج به سبک ایرانی و هم در مجموعه‌های مختلف تلویزیونی، او نقش پدر مقتدر را ایفا کرده است. اقتدار نه لزوما به معنای سلطه‌گری که نوعی قدرت رهبری و مدیریت خانواده که در نگاه اصیل ایرانی پدر را به ستون خانه تشبیه می‌کند. فارغ از خوب یا بد بودن این پدر، حشمت فردوس را باید یکی از ماندگارترین نقش‌هایی دانست که پدر مقتدر و مستبد را در سال‌های اخیر به نمایش گذاشت که نوع دیالوگ گفتن و حتی کنش‌های غیرکلامی او مثل حرکت دستش در بین مردم مورد توجه قرار گرفت و تکرار شد.

داریوش-ارجمند

البته حشمت فردوس را می‌توان نمادی از یک پدر سلطه‌گر و خودمحور دانست که شاید برخی از رفتارهای او دلایل بظاهر منطقی داشته که در بخشی از جامعه سنتی ما بویژه از سوی مردان مورد تائید قرار بگیرد، اما چنانچه در سری دوم ستایش به تصویر کشیده شد، فردوسی را نشان داد که ظرفیت تغییر دارد و می‌پذیرد که باید از موضع تند و تیز خود کوتاه بیاید هرچند این انعطاف دلیل نمی‌شود که او معیارهایش را نادیده بگیرد. به عبارت دیگر، حشمت فردوس بعضی رفتارهای خود را تغییر داده، اما اصل خود را نادیده نمی‌گیرد. به خانواده اخلاق‌محور پایبند و معتقد است. شاید حتی نگرانی‌ها و دغدغه‌هایش بیشتر هم شده باشد. درواقع حشمت فردوس یکی از چالش‌برانگیزترین پدران تلویزیونی است که مخالفان و موافقان زیادی داشته و درباره رفتار او در درون خانواده‌ها قضاوت‌های مختلفی صورت گرفته است. ضمن این‌که او علاوه بر نقش پدر در این سریال، شمایل پدرشوهری مستبد را نیز به تصویر می‌کشد و درک موقعیت او اتفاقا در قیاس بین پدر و پدرشوهر بودن حشمت فردوس بیشتر قابل فهم است. داریوش ارجمند برخی از ویژگی‌های این شخصیت را در نقش حاج حیدر در سریال «یه تکه زمین» نیز به نمایش گذاشت. ارجمند در سریال یک تکه زمین نمادی از پدران قدیمی بود که اکنون در دل کشمکش‌های دنیای مدرن دچار چالش‌های درونی و بیرونی شده و با مقاومت اخلاقی سعی می‌کند تا از وجاهت و وقار پدر اصیل ایرانی صیانت کند.

امین تارخ؛ پدری تمام عیار

بازی امین تاریخ در دو مجموعه تلویزیونی اغما و جراحت، به خلق تصویری پدرانه از او منجر شده که او را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است. او در سریال جراحت ساخته محمدمهدی عسگرپور با ایفای نقش «بزرگ» پدری عاقل و فهیم را به تصویر کشید. پدری که کمتر اشتباه می‌کند، کمتر عصبانی می‌شود و آدم زمان بحران‌ها و دشواری‌هاست. در واقع بزرگ نمادی از یک پدر مسئولیت‌پذیر و دلسوز است که باوجود مشکلاتی که برای اعضای خانواده‌اش ایجاد می‌شود، تلاش کرده تا با زبان منطق و عقل و درایت پدرانه به آنها کمک کند و مخاطب در همه لحظات سریال این موقعیت‌های گاه نفسگیر دغدغه‌مند بودن و نگرانی این پدر راحس می‌کند.

امین-تارخ

تارخ در سریال اغما نیز در نقش دکتر پژوهان پدری مسئولیت‌پذیر و تلاشگر است که برای خوشبختی دخترش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. اوج این مسئولیت‌پذیری پدرانه را زمانی شاهدیم که او متوجه شیطان صفتی الیاس (حامد کمیلی) شده و زندگی دخترش را در خطر می‌بیند. البته نقش تارخ در سریال جراحت نسبت به اغما که یک سریال ماورایی بود، نافذتر و موثر بوده و در واقع تصویر پدرانه‌ای که از بزرگ می‌بینیم، نسبت به دکتر پژوهان واقعی‌تر به نظر می‌رسد. شاید فصل مشترکی که در هر دو نقش وجود دارد، حس مسئولیت‌پذیری پدر است؛ چه در موقعیت بزرگ در جراحت که به پدر سنتی نزدیک‌تر است و چه در وضع دکتر پژوهان که پدر تحصیلکرده و مدرن‌تری است.

رضا کیانیان؛ راه طولانی فرزندداری

نه‌تنها یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های رضا کیانیان که یکی از متفاوت‌ترین پدری که بازی کرده، در سریال «راه طولانی» است. او در نقش مرتضی، پدری است که برای رفاه و آسایش فرزندانش به آب و آتش زده و حتی خود را قربانی آنها می‌کند. پدری که البته از سوی برخی مخاطبان به‌عنوان پدری ساده لوح مورد انتقاد قرار گرفت، اما در مقابل مدافعان او شخصیتش را نه ساده‌لوح که ساده‌دل می‌دانستند که آلوده بازی‌های روزگار نشده است.

رضا-کیانیان

واقعیت این است که پدرانی مثل او در جامعه ما بویژه در طبقه متوسط زیاد هستند. پدرانی مسئولیت‌پذیر و دلسوز که باتوجه به فشارهای زندگی مدرن و خواسته‌ها و مطالبات فرزندانشان خود را به خطر می‌اندازند و اعتبار و آبروی خود را در گرو خواسته‌های فرزندان گذاشته، اما به‌دلیل ریسک‌پذیر نبودن یا بدشانسی و هر دلیل دیگری شکست می‌خورند. رضا کیانیان در این سریال بخوبی توانست درد و رنج پدرانه را به تصویر کشیده و بازنمایی کند. رنجی پدرانه که معمولا بی‌صداست و یک نوع تجربه در خودشکستن است.

حسن-پورشیرازی

حسن پورشیرازی؛ شوکت نامهربان

نه‌تنها یکی از پدران مقتدر و سلطه‌جو، که نقشی قدرتمند و تاثیرگذار را از حیث بازیگری از حسن‌ پور‌شیرازی در سریال نرگس شاهد بودیم. به طوری که حتی نام شوکت گاه بر نام سریال می‌چربید. شاید بتوان شخصیت شوکت را با حشمت در ستایش مقایسه کرد که مولفه‌ها و شاخص‌های رفتاری مشترک و مشابه زیادی بین آن دو وجود دارد. هر دو به دلیل حکم پدری و مسئولیت نسبت به سرنوشت فرزندشان با آنها دچار چالش و درگیری بودند. اختلاف نسلی بین پدران و پسران یکی از آن مولفه‌هایی است که در ترسیم چهره پدر ایرانی معاصر نقش زیادی داشته که بهترین نمونه تلویزیونی آن همین نقش‌های شوکت و حشمت است. البته در سریال نرگس، پدر خود به دلیل پنهانکاری و خطایی که مرتکب می‌شود، مورد ملامت و سرزنش مخاطب قرارمی گیرد با این حال بسیاری از مخاطبان بویژه پدران، دلایل و دلسوزی‌های شوکت برای پسرش را منطقی و قابل دفاع می‌دانستند. یکی دیگر از ویژگی‌های شوکت به‌عنوان پدر، بازاری و کاسب بودن اوست. گویی روحیه کاسبکارانه و شغل پدر در چگونگی شکل‌گیری شخصیت او نقش مهمی داشته و آنها را به پدری بدل می‌کند که بیش از مصالح فرزند به منافع خویش می‌اندیشد. درواقع این‌گونه پدران حق خود می‌دانند که سرنوشت فرزندان را چنانچه خود تشخیص می‌دهند هدایت و رهبری کنند.

دانیال حکیمی؛ پدر فاصله‌ها

دانیال حکیمی در سریال فاصله‌ها نقش پدر مذهبی را ایفا کرد که به واسطه اختلاف فکری و رفتاری با فرزندانش بین آنها فاصله افتاده و قصه قرار است از اختلاف و شکافی که بین پدران و پسران به وجود آمده است، سخن بگوید. ما‌به‌ازای پدرانی مثل او افرادی مذهبی هستند، اما فرزندانشان خوی و تربیت آنها را نگرفته و راه دیگری را رفته‌اند. آنها نه لزوما به دلیل اختلاف نسل که تا حدود زیادی طبیعی است که به‌دلیل اختلاف مذهبی یا ایدئولوژیک با فرزندانشان، در ارتباط با آنها دچارمشکل می‌شوند.

دانیال-حکیمی

یکی از ویژگی‌های این پدر که قصه بر آن تاکید می‌کند، سختگیری‌های غیرمنطقی از یک‌سو و البته سهل‌گیری‌های فرزندان از سوی دیگر که در نهایت موجب می‌شود، آنها به تعامل و گفت‌وگوی سازنده و همدلانه باهم نرسند. یکی دیگر از ویژگی‌های نقش پدرانه دانیال حکیمی در این سریال، مرگ همسر و فقدان مادر برای فرزندانش هست که همین خلأ موجب شده تا او از حیث عاطفی نتواند به نیازهای فرزندانش پاسخ دهد. به عبارت دیگر، قصه با نمایش فقدان مادر ‌نبود او را در مدیریت خانواده برجسته کرده و نشان می‌دهد مادری کردن پدر خیلی سخت‌تر از پدری کردن مادر است.

منبع » پدران ماندگار به روایت آثار تلویزیونی (+تصاویر)



:: برچسب‌ها: رابطه جنسی مردان چگونه است,دانستنی های جنسی مردان,مردان در برقراری رابطه جنسی چگونه اند,مرد ها چه چیزی را در رابطه زناشویی بیشتر دوست دارن,لذت بردن از رابطه جنسی با آقایان ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 743
نویسنده : reza

ترک سیگار,ترک اعتیاد

اگر نکات زیر را رعایت کنید و انجام دهید، بیشترین شانس را برای ترک سیگار خواهید داشت:

روش های عملیاتی برا یترک سیگار

به خود اعتماد به نفس داشته باشید و به کارهای سختی که قبلا در مقابل شما قرار گرفته و به آسانی از عهده آن بر آمده‌اید فکر کنید.

هدف از ترک سیگار را در خودتان مشخص کنید.

فایده‌های ترک سیگار را در یک لیست نوشته و هر روز بوانید، به طور مثال : عمر طولانی، احساس بهتر در فرد، پس انداز مالی و استشمام بوی بهتر.

از افراد خانواده و دوستان خود درخواست کمک روحی و معنوی کنید. به شما کمک فکری نمایند ولی تحت هیچ شرایطی نمی‌بایست شما متهم به این اشتباه نمایند، فراموش نکنید که شما قدم بسیار بزرگی بر می‌دارید.

برای ترک سیگار روز مشخصی را تعیین نموده و فراموش نکنید که این روز شروع زندگی جدید شماست.

برای ترک سیگار از کمکهای پزشک می‌توانید استفاده کنید.

ورزش را در راس فعالیتهای خود قرار دهید، در عین ورزش کسی به فکر سیگار کشیدن نمی‌باشد و سیگار قدرت بدنی را در عین ورزش کاهش می‌دهد در هفته حداقل 30-40 دقیقه ورزش کنید.

در روز 3-5 دقیقه تمرین تنفسی کنید. چشمهای خود را ببندید، از بینی خود نفس عمیق بکشید و برای چند ثانیه نفس خود را نگه داشته و به آرامی بازدم خود را از دهان خارج نمایید. خواهید دید که با پیشرفت اینگونه تمرینها در تنفس تغییراتی حاصل می‌گردد.

اگر کسی به شما سیگار تعارف کرد با قاطعیت کامل دستش را رد کرده و از ترک سیگار وی را مطلع سازید.

در روزیکه قرار است سیگار را ترک نمائید از چند روز قبل‌تر سیگار را کم کنید، پاکت سیگار خود را فردی که صمیمانه شما را دوست دارد و سلامتی شما برای وی بسیار مهم است بدهید و تا روز ترک سیگار از وی بخواهید روزانه مقدار مصرف را به تدریج کم کنید.

در بین افراد سیگاری مرسوم می‌باشد که به سیگار به تدریج نمی‌بایستی ترک شود بلکه بصورت آنی می‌بایست ترک کنید. ولی در تحقیقات مشاهده می‌گردد که اینگونه ترک سیگار موجب اختلالات روانی می‌گردد از اینرو ترک تدریجی سیگار بدون هیچگونه عارضه روانی بسیار کارسازتر می‌باشد.

اگر دوست و یکی از بستگان شما مایل به ترک سیگار می‌باشد بهتر است که با همدیگر این روند را طی نمائید و به یکدیگر اعتماد روحی القا نمایید.

دندان‌های خود را همیشه تمیز نگه دارید.

پس از ترک سیگار حتما به خود جایزه بدهید.

به جهت دفع سموم بدن که زائد مصرف سیگار می‌باشد روزانه به مقدار زیاد آب مصرف نمائید. ضمناً با مصرف آب از خوردن مواد غذایی زیاد جلوگیری به عمل آمده و از مشکل چاقی بعد از ترک سیگار هم رهایی خواهید یافت.

عموماً وقتی ناراحت هستید، پس از غذا، پس از بازگشت از کار به منزل و در میهمانیها شما سیگار می‌کشیده‌اید، در این مواقع با سرگرم کردن خود از مصرف سیگار خودداری نمائید.

چون ممکن است که شما سالهای طولانی به استعمال مشغول بوده باشید دست و دهان شما شاید نتواند تحمل خالی بودن را نماید از این رو با مصرف شکلات، آدامس، خلال دندان، و خشکبار از نظر روانی برای دست و دهان خود جسمی چون سیگار درست نمائید.

نظر خود را در خصوص ترک سیگار نوشته و هر روز بخوانید.

پشت عکس عزیزترین فرد زندگیتان جمله‌ای «به تو قول می‌دهم که دیگر سیگار نکشم» را نوشته و هر روز این عکس را دیده و آن را بخوانید.

در صورت تمایل به استفاده سیگار به جای روشن کردن یک سیگار، احساس خود را در دفتر خاطرات خود بنویسید و این دفتر را هر روز به همراه داشته باشید.

توصیه می‌شود مطلب «نیکوتین چیست» را بخوانید و از عوارض سیگار بیشتر بدانید.

منبع » ترک سیگار, روش‌ها و نکته‌های عملیاتی برای ترک کردن سیگار



:: برچسب‌ها: چگونه سیگار را بدون درد ترک کنیم,ترک سیگار بدون عوارض, روش های آسان ترک اعتیاد,مضرات سیگار و مواد داخلی سیگار,روش موثر در ترک سیگار و اعتیاد ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 834
نویسنده : reza

کروکت ماهی

کروکت ماهی

مواد لازم برای 6 نفر:

ماهی شیریا فیله ماهی دلخواه 1 کیلو گرم
پیاز 1 عدد
تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری 3 قاشق سوپخوری
جعفری 4 شاخه
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
آرد 1 پیمانه
آرد ذرت 1 پیمانه
روغن برای سرخ کردن

مواد لازم برای سرو:

پیاز 2 عدد
روغن 3 قاشق سوپخوری
فلفل قرمز 1 عدد
گوجه 1 عدد
فلفل سبز 1 عدد
نمک به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

ماهی را بدون استخوان کرده و آب پز کنید و سپس آبکش کرده و بعد از خنک شدن با دست خرد کنید. پیاز را در ظرف گودی رنده کرده و ماهی، تخم مرغ، آرد سوخاری، جعفری، نمک و فلفل سیاه را به آن اضافه کنید. همه‌ی مواد را به خوبی ورز داده و از مواد به اندازه‌ی گردو بردارید و توپی شکل کنید. ابتدا در آرد بعد در تخم مرغ و آرد ذرت بغلتانید و در روغن سرخ کنید. پیاز خلالی خرد شده را در روغن مایع تفت دهید تا کاراملی شود، بعد فلفل قرمز خلالی(ژولین) را اضافه کنید و 2 دقیقه تفت دهید، بعد گوجه را بدون پوشت، درشت خرد کرده اضافه کنید و تفت دهید. فلفل سبز را کباب کنید، سپس نمک اضافه کرده و پس از این که کمی تفت دادید داخل سرو ریخته و کوفته‌ها را رویش بچینید و گرم سرو کنید.

این دستور 185 گرم کربوهیدرات، 270 گرم پروتئین، 200 گرم چربی و 3620 کیلو کالری انرژی دارد.

منبع » طرز تهیه کروکت ماهی



:: برچسب‌ها: طرز تهیه کروکت ماهی,دستور پخت کروکت ماهی,خوراک خوشمزه ماهی,روش درست کردن کروکت ماهی,چگونه کروکت ماهی بپزیم ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشق




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6806
بازدید ماه : 8799
بازدید کل : 71131
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مشاهده و دریافت کد
Future Google PR for theft.loxblog.com - 3.40

RSS

Powered By
loxblog.Com